#mesterséges intelligencia







Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?
 

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.






Karácsony vagy valaki más? Trump vagy Biden? 5 százalék vagy több? Nyolcba, négybe, döntőbe? - itt van a hvg.hu nagy éves jósjátéka. Szavazzon!
 

Karácsony vagy valaki más? Trump vagy Biden? 5 százalék vagy több? Nyolcba, négybe, döntőbe? - itt van a hvg.hu nagy éves jósjátéka. Szavazzon!

Mozgalmas év lesz 2024. Az előző sem volt éppen nyugodt, akadt gond és aggodalom éppen elég, örököltünk is ezekből eleget az újra is. Ezekhez jönnek választások, a már látszó bizonytalanságok és még ki tudja, mi mindent. Köztünk nyilván jó dolgok is. Év végi sorozatunkban fel is villantottunk már néhány kérdést, most pedig olvasóinkon a sor. Szavazzon arról, hogy az alábbi témákban mit vár 2024-től! Mi pedig a szavazás után számolunk és eredményt hirdetünk arról, hogy milyen évre készülnek olvasóink.

hvg.hu hvg.hu



Sok zöldség, kevés fürdés, szabadfoglalkozás – mi lenne, ha az MI szervezné az életünket?
 

Sok zöldség, kevés fürdés, szabadfoglalkozás – mi lenne, ha az MI szervezné az életünket?

Vajon tart-e ott a mesterséges intelligencia, hogy helyettünk szervezze le a mindennapjainkat? Képzeljük el azt, hogy már a gondolkodás fáradalmait is gépek végzik el helyettünk, nekünk csak néha rá kell pillantanunk a telefonunkra, vagy az okosóránkra, hogy lássuk, milyen feladatokat írt elő nekünk az MI. Lemodelleztünk egy MI-vezérelt napot a szabadon elérhető szoftverek használatával.